A0:  همایش بانوان ولایی همزمان با عید غدیر در مرودشت

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم


SAM 8658
برنامه های ستاد غدیر شهرستان مرودشت اعلام شد.

به گزارش "ندای مرودشت" نواز الله زارع مسئول ستاد غدیر شهرستان مرودشت گفت: ستاد غدیر شهرستان مرودشت، سه سال عنوان برتر کشوری را به خود اختصاص داد و تلاش ما این است که بتوانیم بار دیگر این موفقیت را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: به همین منظور از 25 روز قبل جلساتی جهت مشخص نمودن برنامه ها و فعالیت های مورد نیاز برای برگزاری آنها، برگزار شده است.

زارع افزود: خیرین شهرستان، از ارکان اصلی برگزاری برنامه های غدیر سال های قبل بودند، که باید موجبات دلگرمی این قشر نیک اندیش، برای حضور در فعالیت های امسال فراهم شود.

رئیس ستاد غدیر مرودشت بیان داشت: با هماهنگی با تولیت مسجد الرسول(ص)، جشن بزرگی چهارشنبه شب، همزمان با شب عید غدیر با حمایت مالی صندوق ولیعصر(عج)برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسته های فرهنگی مورد نیاز را سفلرش داده ایم و از دفتر آیت اله لنکرانی این بسته ها برای ما ارسال شده است.

زارع به مشکلات سال های قبل هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه سال های قبل به جز مجموعه شهرداری که 400 هزار تومان به برپایی مراسم جشن غدیر اختصاص داد، هیچ یک از ادارات دیگر به تعهدات خود عمل ننمود که امیدواریم امسال با این مشکل رو برو نشویم.

همچنین براساس اعلام شورای عمومی فرهنگ شهرستان مرودشت، جشن غدیر روستایی برای اولین بار با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه؛ در یکی از بقاع متبرکه برگزار خواهد شد که این مکان متعاقبا به شهروندان اعلام خواهد گردید.

برگزاری همایش" بانوان ولایی" نیز برای اولین بار به همت اداره اوقاف همزمان با عید بزرگ غدیر، برگزار خواهد شد.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:ستاد غدیر مرودشت , عید غدیر در مرودشت , اخبار مرودشت , بسیج مرودشت , مرودشت نیوز , شهرستان مرودشت , ,

] [ 22:21 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
cache01last1676960057